dinsdag 27 oktober 2015

Beebox (deel 1)

Na een pauze van een paar maanden, ben ik weer terug naar biologisch eten. Een enkeling zal zich nog herinneren hoe blij ik altijd was met de groente- en fruittas van Odin, waar ik op mijn vorige blog weleens over schreef.
Deze keer heb ik tijdelijk gekozen voor Beebox: een krat vol biologische groenten, fruit, vlees en extra's, iedere week gratis thuisbezorgd. Met producten uit Nederland die niet duurder zijn dan in de winkel.

Hieronder de eerste box van pas geleden. Dit zat erin: appelsap, aardappelen, crème fraîche, eieren, ui, geraspte kaas, broccoli-kiemen, stokbrood, druiven, paddestoelen, paprika, prei, quinoa, romanesco (soort bloemkool), rundervink, savooiekool, spekreepjes en spelt-tagliatelle. Leuk. Lekker. Maar op dat moment wist ik nog niet dat ik bij de tweede box helemaal om zou zijn. Niks tijdelijk. Het wordt gewoon een relatie voor onbepaalde tijd. Wat mij betreft is het dik aan. Ik zie je vrijdag, Beebox.

Beebox 1, week 41.