maandag 5 september 2016

Beebox (deel 9)

Time flies. Ik zie net dat ik de Beebox al bijna een jaar heb. Vanaf oktober 2015 wordt de oranje boodschappenkrat vol biologische producten iedere vrijdagavond gekoeld en wel in mijn eigen deuropening afgegeven. Ik eet gevarieerd (gisteren bijvoorbeeld scholfilet met venkel en tomaat en vandaag bietjes met geitenkaas in een tarte tatin) en het smaakt allemaal heerlijk.
Maar ook belangrijk: Stichting Wakker Dier heeft onderzocht hoe diervriendelijk de diverse maaltijdboxen zijn. Een dikke negen voor Beebox op het gebied van verantwoord vlees. Fijn! Voor wie trouwens liever helemaal geen vlees eet, hebben ze ook een vegetarische box. Koolhydraatarm is weer een andere mogelijkheid. Zelf heb ik van alles wat met mijn box Extra. Gefeliciteerd met deze mooie score, Beebox. Tot vrijdag.

Beebox