donderdag 18 augustus 2016

Pokémon Go (deel 2)

Over Pokémon gesproken: ik heb de tv-serie destijds genegeerd en had tot voor kort totaal niks met de koddige monsters. Toen Pokémon Go nog niet in Nederland verschenen was, zette ik de game vanuit de Amerikaanse App Store nonchalant op mijn telefoon, nog onwetend van de grote aantrekkingskracht en het avontuur. Gewoon even kijken wat het was.

Inmiddels bespreek ik de wezens zelfs met mijn fanatiek spelende fysiotherapeut en hoop ik dat we nog een paar sessies hebben als de aangekondigde ruilmogelijkheden aan het spel worden toegevoegd. Dankzij zijn tip kijk ik met terugwerkende kracht oude afleveringen van de serie op Netflix. Met Engelse audio, dat wel. Want. Dan. Voelen. We. Ons. Niet. Zo. Kinderachtig.
Dat betekent wel per aflevering twee keer die titelsong die je niet meer uit je hoofd krijgt. Dat nummer zal voor mij voor altijd aan de zomer van 2016 kleven. Hé, dat klinkt negatief. Ik vind het eigenlijk een heel mooie song. Zo ook de gast hieronder, op wie ik om diverse redenen trots ben:

Gotta catch 'em all. Daarom hier het origineel: