woensdag 16 november 2016

Miracle Morning (deel 7)

Het boek is uit; ik heb de 30 dagen-challenge gedaan en ik ben gewoon doorgegaan. Vandaag zit ik op dag 44 zonder ook maar een dag of een onderdeel van de SAVERS (Silence, Affirmation, Visualization, Exercise, Read, Scribe) te hebben overgeslagen. Ik vind het een fijne methode, die ik ontspannen toepas zonder alles perfect te willen doen.

Miracle Morning

Wie deze serie berichten heeft gevolgd, weet dat de schrijver van het boek, Hal Elrod, door een ernstig auto-ongeluk veel heeft meegemaakt in zijn jonge leven. Zijn positieve instelling heeft hem erdoorheen gesleept en verder gebracht dan de artsen, zijn familie en hijzelf voor mogelijk hielden.

Elrod staat op dit moment voor nieuwe uitdagingen. De grote Miracle Morning-gemeenschap leeft met hem mee en wenst hem veel sterkte en beterschap. Moedig als hij is, doet hij zijn verhaal in een videodagboek. Optimistisch als altijd: